Preschool

PRESCHOOL
LASIS’ main objective is to tap into each child’s maximum potential while exposing them to as many opportunities to promote their holistic growth and development.
The curriculum is based on each child’s uniqueness developing and learning in different ways and rates. Our objective is to integrate comprehensive knowledge that applies to real life through the development of attitudes and values. As well as to incorporate interdisciplinary knowledge through cognitive, emotional, social and transcendental human development.
Our methodology brings together neurological, psychological, evolutionary and differentiated strategies as practical exercises and activities that engage students in the learning process.
Our biggest commitment is to educate happy children who enjoy the process of learning and develop in all areas. preescolar@lasis.edu.co

PREESCOLAR
Nuestro objetivo principal en esta etapa de desarrollo es aprovechar el potencial máximo de cada estudiante, al tiempo que brindamos oportunidades para promover su crecimiento y desarrollo integral.
El currículo está basado en el principio de que cada niño es único, aprende de formas diferentes y se desarrolla a ritmos diferentes. Se busca integrar el conocimiento y la comprensión de experiencias reales al desarrollo de actitudes y valores. También, incorporar conocimiento interdisciplinario a través de lo cognitivo, emocional, social y del desarrollo humano.
Nuestra metodología integra la neuropsicología con estrategias innovadoras diferenciadas, como ejercicios prácticos y actividades que motivan a los estudiantes en su proceso de aprendizaje.
Nuestro mayor compromiso es educar a niños felices que disfruten el proceso de aprendizaje mientras logran un desarrollo integral. preescolar@lasis.edu.co