Mission & Vision

MISSION

MISIÓN

LASIS aims to offer an integral, multilingual, and multicultural academic program that develops students’ potential to perform as members of a global society, preparing them for lifetime learning.

LASIS aims to develop model citizen leaders whose decisions reflect respect, responsibility, trustworthiness, caring, fairness, citizenship, and environmental awareness.

LASIS busca ofrecer un programa académico integral, multilingüe y multicultural que desarrolle las potencialidades de los estudiantes para que puedan desempeñarse como miembros de una sociedad global y los prepare para una vida de aprendizaje continuo.

LASIS busca formar ciudadanos líderes ejemplares cuyas decisiones reflejen el respeto, la responsabilidad, la confiabilidad, la bondad, la justicia, el civismo y la conciencia ambiental.

VISIÓN

LASIS aims to be an internationally accredited, high quality learning institution, recognized for shaping multilingual individuals who will be prepared to effectively navigate diverse and multicultural environments that demand high academic and excellent human competencies.

LASIS aims to develop a new generation of quality leaders, distinguished by their sense of values, ethics, environmental consciousness, and the courage to build a better world.

LASIS busca ser una institución de alta calidad con acreditación internacional que se destaque por formar individuos multilingües, preparados para desempeños efectivos en entornos multiculturales y diversos que exigen competencias académicas y humanas de excelencia.

LASIS se propone formar una nueva generación de líderes con calidad que se distingan por sus valores, ética, su conciencia ambiental y el coraje de formar un mundo mejor.